Sign in to follow this  
Followers 0
VetalD

Сценарна гра " Івана Купала"

1 post in this topic

З метою гарно провести час, отримати масу адреналіну та позитиву, а також популяризації пейтболу на Західній Україні, запрошуємо на дружню зустріч всіх фанатів та прихильників пейтболу, сценарну гру присвячену святу Івана Купала. :rolleyes:

Сценарна гра " Івана Купала"

У народній українській традиції день народження Іоанна (Івана Купала, Іван-травник, Копальний Іван) — Це свято літнього сонцестояння. В Україні цей день — Це поетичне язичницьке свято торжества сонячного світла й тепла. (але ПРАВИЛЬНО також зазначити, що СПРАВЖНІЙ КУ-ПА-Й-ЛО ,без ніяких там Іоаннов, там Мойєсеїв, Іаковов і т.п. і т.д – ДІЙСНО у день літнього Сонцестояння, 19-22 червня).

Перше й головне правило – в жодному разі не лишатися в хаті! Навіть хворим і немічним варто набратися життєдайної сили Природи, яка цього дня й ночі дістає свого найбільшого буяння. Дехто з щасливців має навіть шанс почути й зрозуміти мову тварин та побачити, як рослини пересуваються з місця на місце

Регламент:

Дата проведення: 18.06.11

Організатор: ПК "Хамелеон"

8.00 – 9.00 – реєстрація учасників.

9.00 – 9.30 - шикування

10.00 – 10.40 – 1ша місія

11.00 - 11.40 –2га місія

12.30 – 13.30 – 3тя місія

14.00 – шикування, результати.

14.00- ….вільна гра, шашлик, попойка – за бажанням.

Відкриття воріт – кожні 10 хв.

Місце проведення: м. Чернівці / Садгора / 301 полк

Ліміт учасників: 60чол

Вступний внесок: 50грн

Прокат обладнання: 50грн (маркер, маска, форма, рукавиці)

Шари тільки ОРГАНІЗАТОРІВ!: 420 - 470 грн ящик

В вартість вступного внеску входить:

• Заправка повітрям

• Вода (питна та технічна)

• Суддівство ( 5чол)

• Серветки

Дві армії:

- нечиста сила

- сільські парубки

Заявка на участь приймаєтся за адресою: vetald1@mail.ru

Контакти:

тел. 050-61-444-03 Віталій

Реєстраційний взнос потрібно оплатити до 16 червня.

Місії

1. Опудало “Марени”

Легенда - Основними атрибутами свята є Купало і Морена (Марена, Мара, Марина)—згідно із слов'янським міфом, зимове божество, що морить землю стужею, а людину хворобою і голодом. Марена— це уособлення зими, і тому з весняною відновою намагались їх знищити. В цей день парубки та дівчата виготовлять опудало “Марени”, яке невдовзі спалять, але їм потрібно бути надзвичайно обережними адже сама нечиста сила теж не спить і тільки й мріє щоб зробити якісь збитки.

Умови виконання місії (сільські парубки) : Для виготовлення опудала потрібно доставити тюки із сіна на свою базу. Тюки знаходяться на сіновалі. Переносити тюк можна тільки по одному (тобто одна людина не може нести більше чим один тюк), після попадання гравець зобов’язаний залишити тюк на тому місці де в нього поцілили. Тюки можна передавати.

Умови виконання місії (нечиста сила) : Для того щоб завадити виготовленню опудала потрібно доставити тюки із сіна на свою базу. Тюки знаходяться на сіновалі. Переносити тюк можна тільки по одному (тобто одна людина не може нести більше чим один тюк), після попадання гравець зобов’язаний залишити тюк на тому місці де в нього поцілили. Тюки можна передавати.

Тривалість місії: 45хв

Ціль місії : (сільські парубки ) виготовити опудало «Марени». (доставити сім частин опудала на свою базу)

Ціль місії : (нечиста сила) завадити виготовленню опудала «Марени». (доставити сім частин опудала на свою базу)

Перемога :

• 3 бала а зараховується команді яка доставила сім частин опудала на свою базу.

• 1 бал зараховується якщо по закінченню відведеного часу (40хв) команда має більшу кількість частин опудала ніж її суперники. (менше ніж сім штук)

• по 0 балів нечистій та парубкам. По закінченню відведеного часу (40хв) команди мають однакову кількість частин опудала

2. Вогонь та вода

Легенда - Ігри й обряди цієї пори пов'язувались із паленням жертовних вогнищ, спалюванням опудала ("Марени", "Коструба", "Купайла" та ін.) очищуючим вогнем. Тому парубки виготовлять опудало “Марени”, на спеціально відведеному місці, яке невдовзі спалять. Нечиста сила в цей час веде свою брудну гру, кажуть що вона має силу завадити спаленню опудала зачаклувавши його.

Умови виконання місії (сільські парубки) Приблизно в центрі ігрової території (на відкритій місцевості) розміщується опудало марени. Ближче до бази противника заховано артефакт за допомогою якого можна добути живий вогонь (місце знаходження артефактів вогню та води буде повідомлена за 5хв до початку місії). Гравець, який несе артефакт, після попадання в нього зобов’язаний залишити артефакт живого вогню на тому місці де в нього поцілили. Артефакт можна передавати.

Умови виконання місії (нечиста сила) : Приблизно в центрі ігрової території розміщується опудало марени. Ближче до бази противника заховано артефакт води, за допомогою якого можна зачаклувати опудало (місце знаходження артефактів вогню та води буде повідомлена за 5хв до початку місії). Гравець, який несе артефакт, після попадання в нього зобов’язаний залишити артефакт води на тому місці де в нього поцілили. Артефакт можна передавати.

Ціль місії (сільські парубки): Захопити артефакт живого вогню та запалити опудало «Марени» швидше ніж нечиста заворожить його.

Ціль місії : (нечиста сила): Захопити артефакт води та зачаклувати (заповнити водою дві ємкості що висять по бокам опудала більше ніж на половину) опудало «Марени» швидше ніж парубки запалять його.

Тривалість місії: 60хв

Перемога :

• 5 балів зараховуються сільським парубкам якщо опудало зайнялося вогнем.

• 5 балів зараховуються нечистій силі якщо опудало зачакловане водою

• 3 бала зараховується сільським парубкам якщо вони захоплять артефакт вогню, але не зможуть запалити опудала.

• 3 бала зараховується нечистій силі якщо вони захоплять артефакт води, але не зможуть зачаклувати опудала

• по 0 балів нечистій та парубкам. По закінченню відведеного часу (40хв) команди не змогли запалити/зачаклувати опудала та не захопили артефакт вогню/води

3. Квітка папороті

Легенда - Існує вірування, що в ніч напередодні Івана Купала дерева переходять із місця на місце й шумом гілля розмовляють між собою. Хто має цвіт папороті, той може бачити, як розходяться дуби й чути, як ведуть вони свою тиху розмову; може зрозуміти мову всякого створіння; може бачити, де заховані в землі скарби і здобувати їх.

Папороть цвіте дуже короткий час, тільки одну мить уніч під Івана Купала, а тому й здобути цю квітку дуже тяжко; тим більше, що той цвіт бережеться від людей самою нечистою силою. Отже, хто хоче здобути цвіт папороті, той мусить перемогти самого чорта.

Умови виконання місії (сільські парубки) В квадраті Х-Х (місце цвітіння буде повідомлене за 10хв до початку місії) цвіте папороть, цвіте вона не довго приблизно 60хв. Цвіт папороті охороняє нечиста сила тому зірвати її буде не просто. Гравець, який несе цвіт папороті, після попадання в нього зобов’язаний залишити цвіт на тому місці де в нього поцілили.

Умови виконання місії (нечиста сила) : В квадраті ХХХ, саме в цей момент цвіте папороть. Сільським парубкам приблизно відомо місце цвітіння. Нечистій силі заборонено переносити/ховати/передавати/торкатись до цвіту папороті

Ціль місії (сільські парубки): Знайти цвіт папороті та перенести її на свою базу.

Ціль місії : (нечиста сила): Завадити сільським парубкам зірвати цвіт папороті.

Тривалість місії: 60хв

Перемога :

• 8 балів зараховуються сільським парубкам якщо цвіт папороті доставлено на базу.

• 8 балів зараховуються нечистій силі якщо парубки не зможуть доставити цвіт папороті на свою базу

Ігрові Бонуси:

1. Переліт-трава

Легенда - існує повір'я, що хто зірве «переліт-траву», той буде у всьому щасливий. Переліт-трава, за народнім віруванням, має силу переноситися з місця на місце, а цвіт у неї такий барвистий, як веселка. В ніч під Івана Купала цвіт переліт-трави світиться зіркою.

Ігрова характеристика – знайти можна на ігровій території починаючи з першої місії, дає змогу власнику, разово, знаходитись на ігровій території, на момент дачі старту місії, на дві клітинки в любому напрямку від респаунта. Тобто гравець на момент дачі старту вже знаходиться на ігровій території в обраному квадраті згідно карти але не далі ніж дві клітинки від респаунта (можна й по діагоналі. Активація артефакту відбувається за допомогою передачі «переліт трави» ведучому або його помічнику (не пізніше ніж 10хв до старту місії), далі помічник супроводжує гравця в обраний ним квадрат, де той чекає сигналу старту. Супротивник не володіє інформацією про факт застосування «переліт трави», також йому нічого не відомо про місце перенесення гравця.

2. Лікувальне зілля

Легенда - У Купальську ніч польові та лісові трави набирають виняткових чарівних властивостей, великої лікувальної сили.

Ігрова характеристика – на ігровій території починаючи з першої місії включно можна буде знайти квіти таких рослин (барвінок, чебрець, звіробій,), самі па собі ці квіти нічого не варті але в комбінації барвінок + чебрець + звіробій = дають бонус на наступний рівень для всієї команди. Для команд яка активує «лікувальне зілля» ворота на респаунті будуть відчинені протягом цілої місії (тобто гравці можуть повертатися в гру в любий час не дочікуючись відкриття воріт) Супротивник володіє інформацією про факт застосування «лікувального зілля», це дає йому змогу обрати правильну стратегію.

Питання, коментарі тут, по телефону або в лічку.

Обговореня, карта та питання тут

http://www.paintball...=0

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.